Ora MWB – Speranțe pe milimetru pătrat

21.14, Ora MWB!

Nu stau, în general, cu ochii pe ceas. Poate și pentru că am doar doi și-i folosesc să-i văd pe cei din jur? 😀 Revenind la lucruri serioase, nu știu dacă am simțit mai bine ca acum timpul. Era „pentru totdeauna”. S-a transformat în „până la vară”, pentru ca apoi să numărăm săptămâni. Îmi e frică de momentul în care vom număra zile, apoi ore, apoi… Apoi speranțe pe milimetru patrat de suflet.

Unele lucruri le știi din prima clipă – aici o să-mi placă, melodia asta sună bine, ochii ei/lui sunt sinceri – dar altele cer timp. Iar timp… Uite un lucru – deși, mai bine zis, o idee – care nu se tranzacționează, nu se dă/ ia la schimb. Aș da o vară de distracție pe o lună în plus. Aș da o lună – chiar mai multe, mult mai multe – de facebook și yahoo pentru încă puțin. 🙂 Dar nu se dă, nu se ia. Iei doar amintiri, idei, gânduri, melodii.

E soare, și-mi pare că lumea asta toată e a mea…

4 păreri la “Ora MWB – Speranțe pe milimetru pătrat

Lasă un comentariu

