Duzina de cuvinte – visez

Duzina de cuvinte e o inițiativă a Clubului Psi!

În această săptămână, ediția 22 aduce cuvinte tare frumoase, așa că răspund provocării:

desprindere, dantelata, dimineata, distanta, dor, dulce, dezlegare, drumul, decurion, dans, dealuri, declaratia.

Visez un dans în iarbă, sau mai bine în flori. Să-mi pun rochia aceea dantelată, care miroase încă a dulce, și să cânt declarația. Mă iubeai. Îmi promiteai că mă vei iubi multă vreme și simțeam că ai fi făcut-o zeci de ani până atunci. Fiecare atingere era o dezlegare. Și te învestisem decurion al corpului meu… Erai comandant peste încheieturile peste care presăram aromă de dimineață, peste pulsația de sub urechea stângă, peste ochi – cu care nu mă săturam să te privesc -, peste palmele cu care-ți cuprindeam fața. Peste gând, pe care-l am mereu spre tine, și peste buze. Da, mai ales peste buze…

Să trec în rochia mea de dantele parfumate peste dealuri, și distanța să nu mai rămână. Să fie doar dor. Dorul de un om nou, dorul de un om vechi, care îmi apare mereu nou, care nu m-a plictisit nicio clipă și care m-a învățat să simt. Și aș face mereu drumul. Până la tine și înapoi, în orice noapte fără lună și în orice zi în care plouă în mansarda mea… să ne fie „parola”.

Visez. Desprindere. Pierdere în brațele tale. Uitare, infinit, apoi regăsire. Doar… noi.

FOTO: Diana Năstase

17 păreri la “Duzina de cuvinte – visez

  1. Pingback: psi-duzini. Lupte « Tiberiuorasanu's Blog

  2. Pingback: Duzina de cuvinte-In sfarsit… « Cățăratorii

  3. dantelat şi delicat… nu mi-am imaginat ca „decurion” poate genera atâta sensibilitate… 🙂
    bună dimineaţa, bună sâmbăta, bună inima să îţi fie.

  4. Pingback: DUZINA DE CUVINTE DULCE DESPĂRȚIRE « Dictatura justitiei

  5. Pingback: Duzina de Cuvinte (3) Lumea verde cruda si cea albastra aurie « Însemnări asumate

  6. Pingback: Duzina de Cuvinte (3) Lumile de rai « Însemnări asumate

  7. Pingback: duzina de cuvinte – pasăre de hârtie

  8. Pingback: Blog de Tury

  9. Pingback: duzina de cuvinte – pasăre de hârtie | psi-words

Lasă un comentariu

