Am uitat…

Ora MWB – 21:14!

Nu voi avea niciodată curajul să tastez asta – mi-o tot zic de ieri de dimineață. Dar trebuie. Pentru că… am uitat să zic niște lucruri.

Am uitat să îți mai spun o dată că ești un om frumos. Am uitat să îți mai spun că nu te-am comparat niciodată cu cel care mi-a făcut rău și nici nu voi putea face asta vreodată. Am uitat să îți spun că am avut două luni superbe – două, fix (cât de ironic e asta?…). Am uitat să îți spun că mi-ai șters lacrimi mult mai mult decât aș fi dispusă să recunosc oricărei alte persoane. Am uitat să-ți spun… multe.

Am uitat să te rog. Să te oblig să-mi promiți că vei fi un tată superb, că vei fi un soț responsabil – chiar dacă, știu, „ea nu va conta”. Că nu uiți ce ai mai promis. Știu sigur că, dacă îmi promiți mie, vei respecta promisiunile.

Am uitat să te rog. Să nu uiți că sunt încă aici când (dacă) vei veni, vei vrea și vei putea.

Am uitat… Nu am uitat. Nu am avut timp. Nu am avut puterea.

Ai grijă de tine. Ai grijă de noi…

12 păreri la “Am uitat…

  1. Intradevar profund… Ceva ce sufletul pastreaza pentru el..
    Stii ce se spune? Ca daca impartasesti ceea ce e in sufletelul tau,oarecum isi pierde din intensitate. Uite,probabil de asta nu i-ai spus. Si mai ales,pentru ca privindu-te in ochi, cu siguranta a vazut tot ce i-ai fi putut spune. Poate si el avea de spus multe… Asa ca, va asteptati unul pe celalalt sa va deschideti inimile..

Lasă un comentariu

