Aproape, departe

„Aproape, departe”, temă propusă de Clubul Psi!

– Ești aproape departe. Încă nu ești departe. Te văd cum pășești, încet, cu fiecare zi ce trece, câte puțin spre… departe.

– De ce nu înțeleg? În general simt ce zici, de data asta…

– Nu simți? Eu așa te simt. Aș putea spune că uneori aproape, alteori departe. Dar nu e așa. Așa, când aici, când acolo, sunt eu. Tu ești doar departe. Aproape de departe.

– Ce-ai cu vorbele astea două? Aproape și departe. Nu sunt antonime?

– Ba… Știi, nu-mi prea place să mă repet.

– Și atunci? Schimbă-le!

– Nu… Pentru că doar ele definesc ce simt.

– Ce simți?

– Că ești aproape, dar departe. Așa cum, cândva, îmi erai departe, dar atât de aproape.

– Te sperie asta?

– Cred că era normal să fie așa. Mai mult sau mai puțin voit, ne… depărtăm.

– Nu. Doar încercăm să ne adaptăm la ce va să fie câteva luni.

– Iar promiți…

– Da. Cred că mai mult mie…

– Nu. Și mie. Aș vrea să fie simplu. Ori aproape aproape, ori departe departe. Dar cu tine e mereu… combinat.

– Te vreau aproape aproape. Ca să nu ai timp să simți niciodată departe, nici combinat, nici singur.

– Aham… Între timp, eu rămân, tu pleci. Sau e invers?

– Nu e deloc. Ai să vezi…

16 păreri la “Aproape, departe

  1. Ameţită şi eu, dar cu folos… că ştiu cum e să-ţi fie aproapele departe şi departele departe. Mai rar mi-a fost departele apropape… Asta înseamnă tristeţe, dar nu dor, şi e mai uşor aşa după un timp 🙂

  2. Pingback: Aproape, departe « Tiberiuorasanu's Blog

  3. totuși, plecările sunt uneori bune, depărtările ne fac uneori să vedem mai limpede. apoi vin apropierile și odată cu ele bucurie….

  4. Pingback: Provocarea- Aproape, departe. « Cataratorii

  5. Pingback: Aproape departe « Almanahe

  6. Pingback: despre noi, cu drag

Lasă un comentariu

