Ora MWB – ploaie

Ticăie. Continuu. Urât. Ud. Rece. Timpul se prelinge pe un ecran rotund, cu picățele din trei în trei. Și plouă. Sacadat, tare, cu lumini și acorduri de tobă, cerească, evident. Ce e timpul? Doar o ticăială? Doar o altă grijă după care (sau de care) să fugim. „Dar ce ne facem cu Timpul?” se întrebau niște personaje dintr-o nuvelă. Îl confruntăm. Nu-l lăsăm să treacă fără o idee remarcabilă. Nu-i dăm voie să fugă de parcă nici n-a fost.

Mă imaginez, făcând din fiecare clipă o poveste, din fiecare respirație un sărut și din orice clipit, o promisiune. „Promit că rămân lângă tine.” „Promit că, oriunde aș fi, sunt al tău.” „Promit că… Nu te uit.” Promit.

Fă poze. Mă bătea gândul să fotografiez pomul din spatele blocului zilnic, pentru un an de zile, pentru ca apoi să fac un colaj. Nu știu de ce am renunțat… Poate pentru că, în afară de școală, nu am un program stabil. Urăsc monotonia. Mă deprimă. Mă lasă fără inspirație.

Și ticăie. Continuu, urât, ud, rece. Mâine e luni.

Articol scris pentru Ora MWB – 21.14!

10 păreri la “Ora MWB – ploaie

  1. Mda…macar inca o duminica sa mai fi fost…
    Maine e luni si toti trebuie sa o luam de la capat.
    O saptamana mai putin monotona sa ai!
    P.S.- N-am ars nimic 😉

Lasă un comentariu

