„Învață-mă”

Cuvinte pe portativ – săptămâna 2

Când o să mă crezi? Când o să mă asculți și pe mine? Când…

N-au niciun sens, toate certurile, toate injuriile, toate amintirile scoase la suprafață, doar ca să mă rănești iar… Te pierdusem ieri. Era bine și rău în același timp. De ce nu te pot pierde fără să mă pierd și eu? De ce trebuie să te las să mă rănești mereu, doar ca să știu că mai trăiesc încă o zi?

Învață-mă mai bine să nu mă împiedic, să știu să cotesc pe străzile întunecate. Să nu mă mai trezesc să aflu că eram doar eu, că mă luptam cu mine…

Ce melodie/melodii propuneți?

(Articol scris la 21:14, ora MWB)

4 păreri la “„Învață-mă”

Lasă un comentariu

