Duzina de cuvinte – doar un fluture

Duzina de cuvinte e o inițiativă a Clubului Psi. Detalii aici!

În această săptămână, duzina de cuvinte vine împachetată cu fundiță de vis: fluture, contrare, creta, sarut, lesne, camera, molipsitoare, intreg, vene, doi, marile, lebada.

Eram un fluture. Până mi-ai spus că sunt doar un copil, doar o copilă. Așa că mi-am luat creta albă și am desenat o lebădă. Lebăda aceea, o știi? Când, în marile visuri în care ne complăceam, eram doar doi. Și în camera caldă, ne era ușor să visăm. Era lesne să lăsăm să curgă prin vene un sărut, mai multe. Din liniștea aceea molipsitoare, m-ai adus înapoi. Și îmi arăți un întreg. Un întreg pe care nu vreau să-l recunosc, pentru că în el se contopesc două lucruri contrare: iubirea mea și acceptarea ta. Atât, acceptare. Și nu vreau. Voiam să fiu doar un fluture, doar o copilă…

Foto: http://nickinicki.deviantart.com/

17 păreri la “Duzina de cuvinte – doar un fluture

  1. Pingback: hors d’oeuvres « Almanahe

  2. Pingback: Furtuna « Andra Pavel

Lasă un comentariu

