Un fel de minune

Hristos a Înviat!

Ora MWB: 21:14!

Un mic mic fragment din ultimul manuscris 😀 Enjoy!

– Fă-mi un copil, spune încet, apoi expiră un rotocol de fum. Dau din cap a negație; sunt prea uimită de ce-mi cere ca să mai zic ceva. Stinge țigara și se lasă în genunchi, lângă mine. Îmi prinde picioarele și mă forțează cumva să le întind pe podea, apoi se apleacă peste stomacul meu, acoperindu-l cu palmele. Respir sacadat și tresar la atingerea lui.

– Să ai grijă de el nouă luni, apoi să îl iubim amândoi. Să fie cel mai frumos copil de pe lumea asta, șoptește și-mi sărută stomacul, peste bluză.

Sunt pe punctul de a plânge; nu mai vreau să-mi vorbească așa. Nu mai vreau să-l iubesc. Îi prind capul în mâini și îl ridic la înălțimea mea.

– Într-o altă viață, poate…

6 păreri la “Un fel de minune

Lasă un comentariu

