Planul SA

Săptămâna Altfel 😀

Pentru cei care nu mai au legătură cu școala, „Școala Altfel” este un proiect al Ministerului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului (cam mare titlul, dacă mă întrebați pe mine – știu, nu mă întreba nimeni 😆 ). Detalii aici. Din cât am văzut eu planuri făcute, va fi o săptămână ciudată, lipsită de organizare și activități antrenante. Dar începem săptămâna cu o activitate numită „Partener pentru o zi”. Ideea era să mergem pentru o zi lucrătoare într-o companie în care ne-ar plăcea să lucrăm. Pentru că la redacție de ziar și radio am fost și am petrecut timp de organizare și într-o bibliotecă, am decis să merg într-o instituție în care, probabil, nu voi ajunge să profesez. Și, prin cine-știe-ce selecții făcute de profesorul organizator, am ajuns la Drept. Așa că luni mă găsiți la Judecătorie 😀 Cum sună asta! Până l-am lămurit pe tata ce caut acolo a durat ceva, recunosc! Sunt încântată, fără să-mi fac așteptări.

Trăiește clipa! 🙂

 

6 păreri la “Planul SA

  1. Esti la liceu inca? (pentru ca, din cate stiu eu, proiectul SA nu este si la facultate…) Wow, te credeam (mult) mai mare!…
    Felicitari pentru talentul literar!

Lasă un comentariu

