Vedeta

Pentru că wordpress nu mai e ce-a fost odată și pentru că nu reușesc nici să scot, nici să adaug widget-uri, vă las aici campania MostWantedBlog – Un zâmbet pentru copilul de lângă tine.

Imagine

Dacă dați click pe foto, veți ajunge pe pagină de facebook a grupului. Orice revoluție a început de la un zumzet. Hai să facem gălăgie pentru viitor! 😉

Și, că tot umblam la setări, am descoperit că am vizitatori pe blog din toate colțurile lumii 😀 SUA, Islanda, Israel, Germania, Indonezia, Ecuador, dar și Qatar și Columbia. Cum am spus-o și unui amic, e clară treaba, sunt vedetă internațională! 😆

Cu zâmbete, vă las în lumea viselor colorate! Să aveți un weekend senin!

6 păreri la “Vedeta

  1. Cu ce plugin iti vezi unicii(numarul lor) si locurile de unde vin ei la tine pe blog, Ada? Ca am fost si eu pe wp-ul gratuit si nu am reusit sa vizualizez asta.

Lasă un comentariu

