Printemps

Postarea de duminică, 21.14 – ziua MostWantedBlog!

Primăvară!

Da, știu, eu voiam iarnă, eu mă contraziceam cu toți că-mi doresc fulgi mari pe gene și fum de sobă în noaptea înghețată. Între timp, au trecut ceva luni de frig, zăpadă, gheață (auch!) și nu mai vreau. Nu mai vreau încălțări de iarnă, haine groase, fular și pălărie, sau mănuși – deși le-am purtat doar de două ori întreaga iarnă. Ieri mi-a fost primăvară, cu toată francofonia lor – nu vă povestesc; tipicul eveniment plictisitor, formal și la care prea puțini sunt atenți. Dar spuneam de primăvară. Chiar vine 🙂

Și o aștept ca pe o gură de aer după prea multe minute sub apă. Să respir adânc și să îmi bată iar inima, să văd clar și să aud. Ei, hai, recunoașteți că a fost metaforic 😆 Nu știu ce am. Astenia de primăvară. Vreau să mă plimb, să fac poze, să mă îndrăgostesc (sau nu 😛 ). Să îmi vină o altă idee și să încep al nu-știu-câtelea caiet.

Vineri merg la „Jocurile foamei”, premiera filmului bazat pe romanele din seria cu același nume, scrise de Suzanne Collins. Și… cam atât. Life goes on!

Pentru că prietena mea are o nouă iubire, Lara Fabian, vă las cu o melodie de-a ei.

Să aveți o săptămână superbă!

7 păreri la “Printemps

  1. Pingback: Brrrrr! =)) « Blog de Tury

  2. Din pacate eu nu ma pot bucura de primavara. In orasul meu a venit direct vara. 22 de grade in martie… cam mult, nu crezi? 😦
    Nici macar nu au inflorit pomii sa am motiv de bucurie.
    Si eu visez la poze. 😀 Iti doresc sa te indragostesti…de viata. Din zi in zi mai mult. 🙂

Lasă un comentariu

