Din lumea celor care nu se încarcă

Și evident că nici nu cuvântă!

Mă trezesc la început de weekend fără net. Consider că se mai întâmplă și din astea, dau sing out și revin pe seară. Evident că netul tot blocat pe fir era. Reinstalat de placă de rețea, de setări, reintrodus parole și șters conexiuni, nimic nu a ajutat. Netul nu și nu!

Abia acum am înțeles că a devenit rutină să intru pe internet, să navighez (uneori fără vâsle) și să pierd timpul uneori. Dar am reușit fără și nu m-am simțit ca la dezalcoolizare. Am dormit 😆 și am scris despre luceferi.

Da, am net, după cum se vede! Dar vă dau un sfat: dacă nu funcționează conexiunea (sau, mai tare, vă spune că-i conectat, dar nu vă puteți „conecta” la niciun site), sunați la deranjamente. Cel mai probabil, probleme au ei, nu voi 😉

Seară senină!

4 păreri la “Din lumea celor care nu se încarcă

Lasă un comentariu

