Zbor

Donc, mes amis!

(Pf, ce-mi place să încep cu „Deci”, indiferent de limbă. Și, da, e franceză!)

Cum vă place pe aici? Ei bine, am renovat, dar voi pleca puțin. Vă las să vă obișnuiți. Ziua mea a fost întreaga lună. Am fost invitată să particip la un proiect care se va desfășura în Franța, în Normandia mai exact. Așa că îmi iau zborul. Fug, cum spuneam ieri. Zece zile, voi fi în vest. Mă găsiți pe hartă!

Vin cu poze. Și cu gânduri bune! Să nu mă uitați!

 

6 păreri la “Zbor

Lasă un comentariu

