Zile senine

   Blogosfera mi-a adus, de doi ani, și lucruri de bine și lucruri de rău. Și oameni frumoși și măști, în cel mai dur sens al cuvântului. Am citit bloguri drăguțe, dar care voiau doar rating, și citesc bloguri frumoase, mici și intime, cu un aer de familiaritate, de liniște. Cunosc bloggeri care scriu numai când au chef și ce au chef, dar și alții care au făcut un cult din blog, cumpără domenii private, se înscriu în tot felul de lepșe sau comentează la alții doar ca să aibă vizitatori. Și blogosfera, blogul meu mai exact, mi-a adus prieteni.

   Vai, ce declarații fac! Ideea e următoarea. Azi este ziua lui Liviu, cel care semnează Balantza și cel care susține MostWantedBlog. L-am cunoscut în ziua în care am aflat că am câștigat premiul MWB pentru blog. Și am început să vorbim. Întâi formalități. Dar îmi place să cred că suntem mai mult decât cunoștințe. M-a ajutat. Prin MWB, am reușit să scap de o supărare. Liviu era mereu pe acolo, cu o simplă întrebare („Ești bine?”). Ajută să fii aproape, chiar dacă nu poți să ajuți, concret. Doar să fii.

Așa că…

LA MULȚI ANI, drag prieten! Să rămâi așa, senin, să nu te dărâme nimic! Să uiți ce e rău și să rămână zile frumoase!

Mulțumesc! Pentru cuvinte, pentru MWB, pentru că a fost atunci și nu înainte, sau mai târziu. Exact când îmi trebuia ceva vindecare.

3 păreri la “Zile senine

  1. Pingback: Shar Pei – Deznodamant | Madalina Ciucu

Lasă un comentariu

