Despre vieți

Credeți în cele șapte vieți ale sufletului? 🙂

   Nici nu știu cum ar fi mai bine, să ai o singură viață, pe care să o trăiești cum simți, sau mai multe pe care să le trăiești cu aceleași neliniști? Nu de altceva, dar se spune că nu îți amintești viața de dinainte, decât fragmentar, ca deja-vu, sau ca sentimentul acela interior de „nu e bine” și „trebuie”. Și se mai spune că scopul tău va fi în aceeași direcție. Dacă, spre exemplu, prima viață o petreci căutând persoana iubită, așa vor fi toate, deși iubirea va fi alta și perioada va fi alta.

  Dar am mai aflat ceva. Că o ființă există atâta vreme cât are umbră. Umbra ne amintește de trecut, nu? Și când ne speriem de ea, ne speriem de fapt de noi, de ființa noastră și de ceea ce am făcut (sau, din contră, ce n-am făcut).

Nu mă întrebați de unde teorii din astea. E sâmbătă seară, iar eu sunt cu mintea departe și cu sufletul calm.

   Da, la 18 ani e bine până acum; e un început plin de surprize! Și de oameni noi, văzuți altfel 🙂 Și de oameni vechi, privind melancolic cum îmi iau zborul (aflalți în curând cât de serios vorbesc 😀 ) și sperând să mă întorc.

Gânduri senine pentru o duminică ninsă!

2 păreri la “Despre vieți

  1. Ce varsta frumoasa(acum m-am trezit si eu 😀 ) , cand simti ca toata lumea e a ta, ca nimic nu-ti poate sta in cale. E varsta visurilor si sperantelor, bucura-te din plin de ea si fa-ne partasi la fericirea si realizarile tale. :*

Lasă un comentariu

