Cadouri

Da, azi e ziua mea. Nu, nu mă laud. Mă simt bine!

Am primit peste o sută de urări, unele de zâmbete, altele de oameni frumoși și unele pe care le așteptam sau la care mă gândisem 🙂 Unii nu-mi dau cadouri (încă), alții le-au dat deja, unii o fac fără să se știe.

Mulțumesc, tuturor! Cadoul serii, atât de neașteptat și de copleșitor, vine de la MostWantedBlog, în prima seară de domeniu nou. Liviu mi-a urat de vreo șase ori astăzi „La mulți ani” iar Dana îmi face la fiecare două melodii câte o dedicație aici, la radio-ul MWB 🙂 , toți ceilalți spun cuvinte frumoase!

Mulțumesc și ție, aglO, pentru tot! Atunci, acum și încă mult de acum încolo!

Ah, să nu uit. Trebuie să le mulțumesc (da, mă simt deja ca la Oscar, dar nu contează) și funcționarilor de la evidența populației 😆 Cu două bomboane date zâmbind – da, știu… – am reușit să îmi fac actele pentru noul buletin azi, în loc de vineri. Și pentru toate celelalte clipe frumoase! Ziua de azi e superbă!

Să fiți iubiți!

19 păreri la “Cadouri

  1. Ce frumoase si usoare ne par lucrurile de ziua noastra, oamenii din jur sunt mai buni, mai prietenosi, parca viata ne da cate o mana de ajutor la fiecare pas. E o zi in care zambim mai mult ca niciodata, pe care uneori o facem de neuitat. 🙂

Lasă un comentariu

