Despre oameni

   De curând am fost invitată, sau mai bine spus primită, într-un grup de evangheliști. Da, am fost la ei, duminică, la ceea ce noi am numi slujba de duminică. Am ajuns acolo datorită unei colege dragi care-mi povestea despre ce activități au, în afară de acea predică. Și, fără a fi o mare credincioasă și fără ca ei să fi încercat vreo clipă să mă convertească, am avut o dimineață superbă. Sunt oameni buni, asta văzusem de dinainte să fi mers acolo. Am fost singura nou-venită, dar nu m-am simțit așa. Am fost primită cu salutări, cunoștințe – deși am uitat aproape toate numele -, zâmbete și urări de bun-venit.

   Da, lectură din Biblie. Da, credință în Dumnezeu. Știți, am citit și ce mai e pe net și știu și ideile formate. Eu am cuvinte de laudă despre oamenii aceia. Nu știu dacă sunt convinsă de existența lui Dumnezeu, dar sunt sigură că există cineva sau ceva care a făcut totul. E singura explicație – nu foarte logică, sau cu dovezi, dar este și ar „acoperi” toate nedumeririle. Ceea ce e cert este că, după trei ore petrecute cu acei oameni, cu tot cu explicarea unui mic fragment din Biblie, am ajuns acasă senină. Împăcată cu mine.

Asta mi s-a părut uimitor la ei. Nu pleacă de acolo crezând că, da, sunt mai puri pentru că au sărutat o icoană și s-au închinat sau pentru că și-a trecut preotul mâna peste fruntea lor. Pleacă de acolo împăcați cu sine, după ce au stat în compania unor alți oameni buni. Dacă au o problemă, îl întreabă pe cel care se îngrijește de acele predici sau de pastor, care nu e neapărat una și aceeași persoană.

Nu vă pot spune mai multe, pentru că nu știu (și îmi cer și scuze dacă am folosit vreun termen nepotrivit; nu am intenționat). E netul plin de informații și teorii. Sunt oameni deosebiți pe care nu-i vezi supărați sau vorbind (de) rău. Eu așa i-am perceput și, după aproape doi ani, am încă aceeași părere. Am avut o dimineață foarte plăcută și m-am întors acasă cu un zâmbet pe figură.

Această postare este pentru că voiam să-i mulțumesc ei, colegei mele! Și pentru că trebuie sau ar trebui să acordăm o șansă altor grupuri de oameni și poate să învățăm de la ei. În loc de răutate, bârfă și cuvinte înțepate, am primit zâmbete și gânduri bune. Se poate, nu?

Seară ușoară să aveți! Mâine vă trimit virtual câte o bucățică de tort! 😀

11 păreri la “Despre oameni

  1. wow…chiar nu ma asteptam la asta!!!..Andra, pot sa spun cu adevarat cat de speciala si unica esti!..ma bucur asa de mult ca suntem colege si astfel ai putut sa ne vizitezi…dar eu cred ca e mai mult de atat!!…sunt sigura ca acel „cineva”..( Dumnezeu) a pus in tine ceva uimitor, ceva pe care eu cred ca ai sa descoperi curand..si cred ca El are planuri marete cu viata ta!!…n-ai idee cat de mult te apreciaza si te iubeste!!…la fel si eu…abia astept sa participi din nou la intalnirile noastre!!…esti si vei fi bine-venita oricand! :D…si da, plecam de acolo plini de viata dupa un timp minunat petrecut alaturi de Dumnezeu! 🙂 🙂

  2. Ma bucur pentru tine, si ca inca mai sunt oameni pentru care religia nu e doar o scuza sau o acoperire.

    P.S. La multi ani, sa ai parte numai de zile senine, ca acestea. Te pup >:D<

  3. Pingback: Bun venit în lumea adulţilor | Pro literatura

  4. Mă bucur pentru tine Andra, pentru anii pe care ii ai si urarea mea pentru tine, putin cam tarziu, este ca Dumnezeu să te binecuvinteze cu binecuvantarile de sus si binecuvantarile de jos! La multi ani

  5. Pingback: Pinguinul.eu, blog închis de FBI, ACTA şi SOPA | Pinguinul>>Cel mai citit blog din PH

  6. Pingback: Bun venit în lumea adulţilor | Proliteratura

Lasă un comentariu

