Ipostaze

Joia e ziua mea preferată, v-am mai spus? Păi da. Doar azi mă bucur că mâine e finalul săptămânii. Mâine voi realiza că, uau, a trecut – încă – una.

Acum șase zile aveam A3 online, mărgelele înșirate pe birou – dăduse inspirația în mine – și o conversație pe messenger din care încercam să înțeleg ce se întâmplă în București. Acum, primesc informațiile via SMS și stau cuminte. Am impresia că s-a pierdut ceva în manifestările astea… Să fie doar o impresie?

Până una alta, mâine e chiar vineri! Și cam atât. A început ieri să cadă câte-un fulg; curând a stat 😀 Mă bucur de fiecare steluță albă de parcă văd prima oară zăpadă.

Și, pentru că tot a început școala, deci și alarma foarte iubită de dimineață, vă las melodia mea de trezire.

Să vă fie senin!

 

2 păreri la “Ipostaze

  1. Eu am trei zile preferate: vinerea, sambata si duminica. Ma bucur la maxim de ele, de libertate si de odihna. Le astept cu infrigurare toata saptamana. Doar la ele visez lately. 😀
    Nu am avut timp sa deschid televizorul si nu sunt la curent cu evenimentele din Piata. A inceput sa ma oboseasca ca peste tot se scrie despre ele. Nici nu mai citesc, inchid si plec mai departe.
    Weekend fain, Ada. :*

Lasă un comentariu

