Biletul de trecere

Îmi sună telefonul, prin cine știe ce minune – acum câteva minute nu aveam semnal.

— Ioana, ești bine?

— Ăăă… Da, îi răspund unchiului meu scump și puțin, doar puțin, îngrijorat.

— Până când?… Știu că mă vei omorî pentru asta, dar trebuie să pleci de acolo.

Ups. Acum chiar am pierdut ceva… De ce să plec? Ce are cu mine?

— De ce?

— Da, prevesteam, bombăne. Pentru că unul dintre cei care îmi trimit constant scrisori e prin zonă, căutându-te.

— Nu să-mi dea flori, presupun…

— Nu el, nu încă. Așa că mută-ți fundul înapoi acasă!

Mesajul scrisorilor și întreaga aventură a Ioanei o găsiți luna aceasta pe Suspans.ro!

2 păreri la “Biletul de trecere

Lasă un comentariu

