Perechi

Să-mi dea cineva două perechi de palme… Nu, nu vreau alte amprente, ci un apel de trezire! Sunt ca prinsă într-un balon. Un cub, o sferă, un cuboid… Ce formă vreți voi. Doar că acea formă ține departe orice simțire. Nu e vorba că păstrez una, nu. Nu am niciuna. Pauză. Nu simt nimic. Zâmbesc atunci când se zâmbește lângă mine, răspund pierdută, am dat de bănuit. Să nu v-aud cu „Poate ești îndrăgostită” că nu ține. La mine, îndrăgosteala îmi dă poftă de viață, sunt atentă la tot, fac lucrurile cu spor, râd des și vorbesc mult. E altceva… Mi-e dor de o carte bună. Am vreo trei liste de recomandări. Nu am răbdare să citesc. Aiurea, nu? Aș scrie, că ideile le am, și sursa de inspirație. Nu am ordine în minte, iar cuvintele par că se feresc să iasă. Scriu numai texte mici, iar romanul – romanele – rămân pe noptieră, să aibă pe ce se pune, incontestabil, praful.

Vreau să ningă. Să mă plimb până îmi îngheață obrajii, cu toate că abia am scăpat de răceală. Vreau să fac poze. Am aparatul acum, dar n-am cui… Va trebui să ies. Să-mi revin odată! Mâine fac ceva dulce – hihi, dulce de post! Apoi cred că ies la pozat… Poate au aprins luminițele… Mi-ar plăcea. Aș avea ce poza.

Îmi tot vine să pun multe puncte de suspensie. Mă simt ca în vacanță deja, deși mai am vreo trei săptămâni de școală. Și un proiect despre apariția Universului și religie.

Îmi tot vine în minte melodia asta:

Să veți un weekend plin de simțuri!

Foto: Ștefan Dedal

4 păreri la “Perechi

  1. Vad ca si tu esti posesoarea unei stari de spirit ceva mai speciale. Zilele astea m-am simtit si eu usor desprinsa de realitate, am facut multe poze, am admirat cateva animalute dragalase si am respirat aer tare de munte, m-am plimbat prin padure…dar destul despre mine, oricum vei afla mai multe intr-un viitor articol(daca vei binevoi sa intri pe blog).
    Ce pot spune, probabil ca inceputul de decembrie are efectul asta asupra oamenilor. Ne face sa visam, sa ne dorim sa evadam, iar perspectiva vacantei e tot mai aproape… Iar asta ne face mai euforici, mai entuziasti. Weekend frumos, Ada. 🙂

Lasă un comentariu

