În balanță

E o zi de luni complicată.

Întâi, am aflat de o scenă neplăcută în care a fost implicat un prieten. Un război pe care nu trebuia să-l poarte. Așa mi-a fost confirmat că durerea mea de astă vară a fost reală. Că nu m-am păcălit singură, ci m-au păcălit ei. Și că aș fi putut face ceva. De acum încolo, să-mi notez, nu mai ignor instinctul! Un alt bocanc în suflet, cum spune cineva drag mie…

 Apoi am descoperit că intențiile mele au fost complet greșit interpretate. Și am descoperit că, într-adevăr, m-am consumat mult și pentru nimic 🙂 Pentru cineva care nu merita. Dar, asta e. Era nevoie și de o astfel de întâmplare, nu?…
   Astea ar fi părțile neplăcute. Părțile plăcute sunt… ok… mai puține ca număr, dar mai importante. Am primit un aparat foto! E al meu, face poze, îi place și lui apusul, ca și mie, deci e aparatul perfect!
Aceasta e prima poză!! Am sărbătorit! De băut vă dau după ce termin antibioticul! Mulțumesc, mulțumesc!
Punctul doi: pun la cale, împreună cu Costin (de fapt, el pune la cale cu ajutorul meu) câteva concursuri prin care puteți câștiga un exemplar din „În brațe străine” 🙂 Stați prin zonă!
Uite că, până la urmă, balanța e echilibrată. Două bune, două rele. Supraviețuiesc. Cea mai grea muncă e acum să opresc tusea.
Miercuri mai pun o serie de poze de la lansarea de sâmbătă. Apoi mă calmez – nu-s narcisistă!
Iubiți și fiți iubiți! 🙂
O părere la “În balanță

  1. Pingback: În balanță « Andra Pavel | Gaseste.info

Lasă un comentariu

