Despre afaceri de familie

Am crezut multa vreme ca toti ceilalti gresesc iar eu am dreptate. Am descoperit ca dreptatea mea s-a schimbat si am ajuns la dreptatea celor multi.

Unele afaceri de interior nu se fac in public. Se pierde adevarul formularii: `afaceri interne`. Si ca sa fie asa cum (nu) trebuie, afacerile astea nu sunt nici de bine. Si ajungem sa ne mandrim cu lucruri pe care le uram, cu atitudini si situatii care nu ne plac, dar pe care tinem neaparat sa le facem publice. Si nu inteleg. Afacerea e pe duca, oamenii nu au nicio tragere de inima, de vreme ce esti mereu intepat si nemultumit si nici motivatii nu le dai, tu nu mai ai chef, cu gandul ca o faci in van. Astea se intampla, adevarat. Daca ti se pare prea mult si degeaba, poti sa nu mai faci ceea ce faceai. Schimba asta pe altceva. Ai dreptul asta. Dar e aiurea si impotriva ta sa vorbesti urat despre afacerea si oamenii tai. Asa, din respect pentru vremurile in care totul era bine. Din respect pentru viitorul pe care ei vor sa-l aiba in acelasi domeniu. Si dintr-o masura de precautie pentru tine, mai ales daca stii ca, in alt context, va trebui sa lucrezi tot cu oamenii pe care azi i-ai tratat de sus. Mie asa mi se pare corect si respectuos, sa lasi un loc de `buna ziua`.

Ma oboseste starea asta. Si din cauza ei nu m-am putut bucura de un eveniment important. Din cauza ei imi stau pe limba – metaforic vorbind, desigur – cateva reprosuri, pe care nu le voi rosti, poate niciodata. Tocmai pentru ca am nevoie sa las acel gram de respect acolo unde e.

Si asa a mai trecut un weekend, asa a mai trecut o lansare. Poze sunt aici. La urmatoarea lansare va fi frumos! Asa sper!

Sa aveti o duminica frumoasa!

12 păreri la “Despre afaceri de familie

  1. Am remarcat acel episod, de-a dreptul penibil. Unii inca mai cred ca ei sunt cei mai buni. Aceiasi mentalitate, ca acum 25 de ani, cand toti se laudau intre ei, in comitetele centrale. Isi laudat FII, rudele, ca datorita lor totul merge bine. Ii blamau pe muncitori, ca nu vin la timp la munca, ca nu isi fac planul la cules de struguri, etc. Si s-a dus acel regim.
    Sa vii si sa iei la misto o femeie care este mult mai trecuta prin viata decat tine, nu te poate califica decat badaran de joasa speta (desi s-ar putea sa fie un pleonasm).

  2. „Unele persoane sunt pur şi simplu imposibil de mulţumit… Pentru că nu vor.” Aşa că strângi din dinţi, îţi inchipui în imaginaţia ta că ai strâns-o de gât (măcar să te simţi tu bine) şi mergi mai departe.
    Orcât de tare am vrea noi să o dăm naibii pe o anumită persoană o să lăsăm loc de bună ziua pentru că viaţa asta lucrează într-un mod incredibil, şi nu ştii ce împrejurări te-nping înapoi la aceea persoană.
    Capu’ sus, Andra! Şi să te bucuri de lansări că sentimentele acela nu se mai întorc.
    Hugz

  3. Pingback: Despre afaceri de familie « Andra Pavel | Gaseste.info

  4. Nu cunosc prea bine situatia(de fapt deloc) dar simt ca te incearca o mare mahnire si dezamagire. Si, da, am remarcat pe chipul tau, la lansare, umbra tristetii. Eu am pus totul pe seama emotiilor inerente. Acum descopar ca e mai mult decat atat… 😦

  5. Pingback: Nu-mi vine să cred: blogul meu a fost premiat! | Noaptebunacopii's Blog

Lasă un comentariu

