In brate straine la Gaudeamus!

A fost lansarea! Am avut o zi plina, ca de obicei -mereu se aduna o groaza de lucruri in zilele de lansare. Am cunoscut niste oameni faini! Adica i-am vazut `pe viu`, ca de cunoscut ne cunoscusem. Am un set de poze, restul vor veni zilele acestea 😀

Nu va intrebati de ce eram asa trista. Mi-era si inca imi este rau din cauza unei raceli. In rest, toate bune si frumoase!

Cam asa a fost. 🙂 Cam asa am fost.

Noapte buna!

Un set de fotografii se gaseste aici.

10 păreri la “In brate straine la Gaudeamus!

  1. Pingback: Despre afaceri de familie « Andra Pavel

  2. Felicitari pentru premiu !!! Pozele sunt frumoase, iar tu, zambeste mai mult, raceala o sa treaca ea, evenimentele astea trebuie sa te faca mai zambitoare, ai o atitudine prea modesta din ce am vazut eu in poze si nu e cazul….Asa ca, zambeste, viata e frumoasa !

  3. Pingback: In brate straine - Andra Pavel | Dorinescu

Lasă un comentariu

