S-a pierdut răbdare. Găsitorului ofer muzică!

   M-am pierdut. Undeva între mesajele fără răspuns și replicile „dure”, am pierdut ceva din mine. Răbdarea. Sau capacitatea de a schimba repede „canalele”. Școală, prieteni, teme, scris, bloggerit. Nu-mi dau seama dacă m-am complicat, dacă m-am implicat în mai multe decât pot duce, dar simt că lucrurile îmi scapă din mână. Sau e doar perioada tezelor și mă supără faptul că nu mai sunt așa… implicată în a învăța. Mai am două. Una mâine, la franceză, și una marți. Vai, ce mă supără româna asta. Latinitate, dacism, cronicari. Când sunt atâtea romane de discutat! 🙂

   Cam așa e ultima perioadă. Am într-o zi atâtea gânduri încât mi-ar plăcea să am și un buton de „turn off” din când în când. Sau nu? Da, îmi place să fiu complicată, dar nu să mă complice alții…

Găsiți-mi plăcerea de a scrie, de a pierde nopțile și orele de desen pentru cărți bune sau replici dulci! 🙂

Vă las, în spiritul serii, două melodii și două fotografii.

O tristețe, două…

O liniște…

Și o toamnă!

Valsați?

Fotografiile îi aparțin lui Felix Cuceanu

2 păreri la “S-a pierdut răbdare. Găsitorului ofer muzică!

  1. E o perioada mai incarcata, stresanta, in plus, si vremea de afara isi lasa amprenta asupra psihicului nostru, sunt sigura ca vei (re)gasi rabdarea si placerea pentru activitatile favorite de indata ce se vor calma putin lucrurile. Cred ca toti visam la butonul ala magic pentru a stopa macar pentru o clipa avalansa de ganduri ce ne chinuie…
    Hug, dear. :*

Lasă un comentariu

