Furtul de… rețete!

Lucrurile stau în felul următor. Sunt invitată să fac mâncare la Cantina Socială. Bucuroasă nevoie-mare că o voi cunoaște pe Tanti Jeni în persoană. Dar, după ce îmi fac rețetele și mă pregătesc temeinic, personajele mă trădează și rămân fără susținere, doar cu teoria Pietrei Filozofale! Norocul meu că nu am creat doar personaje negative!

Cine, cum m-a sabotat și cine m-a salvat, ce am gătit și ce am vorbit cu Tanti Jeni, aflați aici! Important e că suntem toți în viață după bucătăreala mea, deci n-a fost foarte rău!

8 păreri la “Furtul de… rețete!

  1. Of, of, şi cu personajele astea. Or fi ele frumoase, interesante, plăcute, dar când îşi iau lumea-n cap, să te ţii bine, că se anunţă aventuri palpitante :))

  2. Pingback: Cat de repede te atasezi de oameni? | Wish of Love. Summer Love

  3. Mi-a placut mult „joaca” ta din cantina, Ada, o placere sa-ti citesc gandurile, mai ales ca amandoua avem in comun pasiunea pentru literatura romana si limbi straine. Sper sa-ti pice la bac Eliade… 🙂

  4. Bună, Andra! Genul literar pe care îl abordezi e unul foarte gustat de public şi …cel culinar e haios şi atrăgător! Bune preparate! Ţi-am lăsat şi la cantină gânduri bune. Succes la scris! 😉

Lasă un comentariu

