Soluție

Fotografiile de la Miercurea fără cuvinte au ridicat întrebări. Cei mai mulți ați admirat locația, iar asta nu poate fi pus pe seama abilităților mele fotografice. Vă anunț deci, de unde am adus imaginile.

Palatul Parlamentului 🙂 după o vizită făcută în vară.

Asta este tot. Dau de veste: Napocel, Nice, Rokssana, tu1074, Diveerse, Carmen.

Vă las cu cele două cupole. Mă pregătesc să merg la teatru 😛

12 păreri la “Soluție

  1. Pingback: Rochia alba de organdi « Rokssana's Blog

  2. Am avut „norocul” sa fac un tur al Palatului Parlamentului cu tovarasa Roberta Anastase. Nu stiu ce (naiba) cauta si ea atunci pe acolo, dar… Vorba-vine, tur, pentru ca la Summit-ul NATO din aprilie 2008 am avut acces in mult mai multe locuri decat atunci.

  3. Pingback: Preotul mayas (II) « Marin Toma's Blog

Lasă un comentariu

