Miercurea fără cuvinte – invitație

UPDATE: pentru că tot vorbim – sau forografiem- despre cărți… Orice comentariu dat se transformă într-o carte pentru un copil. Mi se pare un gest atât de mic pentru o cauză așa importantă. Aici, vă rog!

Da, cu întârziere… Presimt că așa va fi vineri, la ora 14, la Cafegiu.ro (IC Brătianu 27, 110016, Pitești), când se va întâlni Careul Damelor – Oana Mujea, Lucia Verona, Ivona Boitan, Monica Ramirez, plus Bogdan Hrib și, probabil, eu 🙂 Vă aștept pe acolo! Se anunță conversații interesante, companie de calitate, cafea aromată 😉

Sau să fie așa? Semnez condica la Carmen. Fotografii de la lansarea „Sărutul morții”, mai 2011, Cafeneaua Mea, Pitești.

8 păreri la “Miercurea fără cuvinte – invitație

  1. Pingback: De la capat. | : A

  2. 🙂 dragut! le recunosc pe Oana si Lucia Verona, pe care le „cunosc” doar din blog si cartile citite, pe care mi le cumpar cu drag, de câte ori ajung în tara. Faina invitatia ta! felicitari pentru idee!

  3. Pingback: Am revenit cu…Hadise « Marin Toma's Blog

Lasă un comentariu

