Combinații sau combinări?

Asta că mi-am amintit  anul trecut și ora de mate, în care am spus combinații în loc de combinări 😆

Nu am dispărut. Amicii facebook știu 😀 Un blog necesită puțină atenție și timp, două lucruri de care eu nu dispun zilele astea. Întregul liceu e încurcat de testele astea; eu una nu mai pricep nimic, decât că am mâine test la geografie. Acum repet statele lumii 🙂

Între timp, uitați ce mai fac.

Public fragmente din romanul de dragoste:

„Închise computerul și se întoarse spre Ina, care dormea ca o prințesă, cu capul ușor într-o parte, încruntată, cu buclele cu nuanțe roșii răsfirate pe umeri și pe pernă. Așa arătase și cu o noapte în urmă, după ce reușise să o calmeze. Fata asta „nouă”, dulce și ciudată, „încurcată” cu prea mulți, dar așa de grijulie încât nu-și retrăsese mâna din mâna lui, să fie misterioasa, serioasa și matura Katniss? Kat, pe care și-o imaginase puțin încrezută, cu un aer de detașare superioară care-i venea bine, să fie aceeași cu Ina, plină de zâmbete, bancuri și replici bine spuse?”

Intervievez scriitori: Monica Ramirez

Scriu pentru LDIR: Poveste de voluntar . Felicitări!

Îi mulțumesc încă o dată Alinei pentru articolul din LumeaMare. Și lui Grațian, pentru partea lui de promovare 🙂

Și ascult două melodii, din două registre total diferite. Prima e furată de la Ancu. Iar a doua de la Nice – și pusă pe repeat – , care ne întrebă despre ghinion 😉

Fiți frumoși și zâmbăreți!

Foto: eu și sora – nu mai știu care cum a făcut 🙂  

14 păreri la “Combinații sau combinări?

  1. Multam din nou, Ada! Ai scris superb! Am facut neste combinatii si LDIR a reusit si anul asta. Statele lumii si capitalele imi placeau pentru ca le stiam de la fotbal 😛

    Iti las si eu o melodie care imi place enorm, chiar daca e putin mai trista:

    O seara faina si succes maine la teste!

  2. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 12 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

  3. Tocmai am citit si eu textul pentru LDIR, nu stiam ca ai participat, felicitari de doua ori! 😀
    Ce melodie ti-a placut de la mine de ai pus pe repeat? Ma bucur mult sa aflu asta… 🙂 Frumosi suntem 😛 , zambareti…nu prea avem motive zilele astea. Nebunie mare la job. :((

  4. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 13 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

  5. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 14 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

  6. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 15 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

  7. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 16 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

Lasă un comentariu

