Cum să taci în cuvinte

Învăț să tac. Noul meu personaj, Lia, a fost privată multă vreme de dreptul de a alege și de a-și spune părerea. Învăț să tac, ca să știu cum să apreciez din nou vorbele și cum să transpun libertatea în roman. Învăț să tac, pentru că multe vorbe nu spun nimic. Învăț să tac și să fac… Pentru că așa am ajuns până aici, fără multe cuvinte, fără lingușeli sau controverse. Iar ce zice lumea… să rămână în gura lumii.

Învăț să tac în cuvinte 🙂 În cuvintele altora. În clipele furate, în discuțiile contradictorii de pe facebook, în SMS-uri și mailuri. În muzică și imagini. Vine toamna, ați observat?…

Voi știți să tăceți… în cuvinte?

Weekend liniștit!

Foto: Ducu

9 păreri la “Cum să taci în cuvinte

  1. Sa invat sa tac in cuvinte? Cum vine asta? 😯 Adica sa spun doar esentialul? Sau, practic sa nu spun nimic?
    Frumoasa imaginea cu copacul, am observat ca a venit toamna, dar nu am simtit. As fi vrut sa scriu despre ea…dar nu am ce, e inca o vara tarzie. 😦
    Sper macar la 23-24 de grade luna viitoare. M-am saturat de 30-33.
    Weekend minunat, Ada. >:D<

  2. Minunat! vine toamna… :X
    eu stiu sa tac in cuvinte… in cuvintele sufletului meu… si stiu sa vorbesc in tacere… in glasul stiut doar de mine… :-<
    dar sa revenim… 😆 sper ca tacerea asta a ta sa capete o alta nuanta cand sunt prin jur 😆 altfel nici nu se mai discuta… :p

  3. Este o vreme când cuvintele nu mai cuprind înţelesurile fiinţei din care se alcătuiesc.Atunci e vremea tăcerii.Va veni şi timpul spusului.Aceluia de tine.Din tine.Să te alcătuieşti cuvânt alb,neşovăitor…să nu te dai altora,decât ţie,prin tine.

Lasă un comentariu

