Desene pentru Mirela

Acum vreo lună, Mona mă „amenințase” că are nevoie de mine să promovez o campanie. Și atunci am ajuns pe site-ul unei foarte talentate femei. Mi-a plăcut mult ce am găsit acolo. Aici adică.

O talentată femeie care a fost pusă la o încercare nu tocmai ușoară și căreia îi face față. Iar pentru asta merită toate aplauzele din lume.

Revenind, Mona are o campanie. Multe, multe desene foarte frumoase semnate Roxana Soare, vândute la licitație, zilnic, pe allias.ro. Detaliile sunt aici. Iar povestea Mirelei, o femeie puternică și talentată (da, mă repet, pentru că nimic nu poate defini cine e ea, nici măcar cuvintele astea; dar măcar sunt pe aproape – în viziunea mea cel puțin), e aici.

Una dintre picturile de la licitație.

Ceea ce vrea Mona m-a rugat și ceea ce vă rog și eu este să preluați măcar informația și să o dați mai departe, să promovați desenele Roxanei care apar zilnic pe allias.ro . Dacă vă plac, desigur, puteți cumpăra. Dar orice gest contează 🙂 Hai să schimbăm un vis pe o realitate!

5 păreri la “Desene pentru Mirela

  1. Pingback: Desene pentru Mirela – La finalMona's Blog | Mona's Blog

Lasă un comentariu

