Interviu

Într-un timp, la finalul anului trecut, aveam nevoie urgentă de interviuri pentru o lecție. Așa că am rugat-o pe Ivona Boitan să-și rupă puțin din timpul ei ca să mă salveze. Corect, și pe Oana am rugat-o, dar acum vorbim de Ivona 😀

Azi, în prima zi de toamnă, ca să vă distrag atenția de la frigul ce se lasă nepăsător sau de la soarele care fuge prea repede, am postat pe Clubul de carte interviul.

Despre cărțile ei am vorbit și eu, probabil ați citit și voi: „Cu sânge rece și albastru”, „Crăciunul Mincinoșilor” și „Negru de fum”

Interviul e aici: http://www.club-fantasy.ro/?p=1815

Aștept și aici și acolo și oriunde vreți voi sugestii și întrebări pentru un alt interviu. De asemenea dacă v-ar plăcea să citiți un interviu luat unui alt scriitor român, contemporan, spuneți-mi și voi vedea ce pot face. Între timp, citiți 😉

Invitația săptămânii vine de la FotoUnion

Melodia zilei vine de la youtube 😀

Un aproape weekend plăcut!

8 păreri la “Interviu

  1. Pingback: Invitaţie la “Sîmbăta prietenilor noştri” | Ţara vorbelor în vânt

  2. Mi-a facut o mare placere sa citesc interviul, atat intrebarile tale, cat si raspunsurile ei sincere. Mi-a atras atentia ce a spus despre oamenii care fac parte pentru o vreme din vietile noastre si dau impresia ca vor ramane acolo pentru totdeauna, pentru ca deodata sa dispara fara un cuvant. Obositor, dar mai mult de atat dureros, are mare dreptate, ajungi sa te intrebi, oare a fost real? Interesanta si ideea universurilor paralele, de care am auzit, dar nu am citit prea multe.
    Felicitari amandurora. 🙂

  3. Pingback: Un pic(nic) « Andra Pavel

Lasă un comentariu

