Filme de weekend

Azi vă sugerez trei filme. Nu-s noi, nu-s senzaționale, dar sunt bune pentru una din serile astea.

Nr.1

Titlu: Mamma Mia!

An producție: 2008

Regizor: Phyllida Lloyd

Actori:  Meryl StreepPierce BrosnanAmanda Seyfried 

Full cast: IMDb

Dacă vă plac comediile romantice – deși, vă asigur, nu totul e previzibil aici -, dacă vă plac actorii frumoși și, mai ales, dacă știți versurile ABBA, e filmul potrivit.

Nr.2

Titlu: L’arnacoeur

An producție: 2010

Regizor: Pascal Chaumeil

Actori:  Romain DurisVanessa ParadisJulie Ferrier 

Full cast: IMDb

Avem o altă comedie romantică, de data aceasta franțuzească. Mie-mi plac filmele cu francezi – au un fel frumos de a vorbi. Și îmi plac filmele cu Vanessa Paradis.

Nr.3

Titlu: Dangerous minds

An producție: 1995

Regizor: John N. Smith 

Actori:  Michelle PfeifferGeorge DzundzaCourtney B. Vance 

Full cast: IMDb

Pentru că trailerul lasă puțin de dorit, v-am atașat și melodia filmului.

Probabil mulți dintre voi au văzut filmul acesta. Cred că și eu l-am mai văzut. Oricum, am schimbat registrul, anul, povestea. O dramă despre viața de cartier, viața celor implicați în traficul de droguri. Despre alegere, opțiuni. Merită văzut.

De fapt, toate merită văzute. Vizionare plăcută și un weekend liniștit!

22 de păreri la “Filme de weekend

  1. Nu am văzut niciunul din aceste filme.
    Heartbreaker m-ar tenta.Mai ales că e şi în franceză.Îi adaugă o notă de seducţie şi pasiune filmului.
    Am văzut recent Black Swan,The number 23,Case 39,Beyond a resonable doubt,No strings attached si The Roommate.Din care aş recomanda decât Case 39 si Beyond a resonable doubt.Restul lasă de dorit.

  2. Filmele frantuzesti nu imi plac, nu suport limba, am avut o tentativa de a-l urmari pe ultimul(cu ani in urma), dar a trebuit sa abandonez ca tema nu era una pe gustul meu. Asadar mai ramane prima propunere. Da, iata un film ce pare interesant. Merci de recomandare! 🙂

  3. am vazut azi noapte un film in doua parti pe protv a tinut de pe la 12:00 pana la 3:00 ceva cu diamante… deci recomand filmul pentru a vedea adevarata fata a societatii in care traim :(… cate vieti se pierd pentru ca o domana norocoasa sa se poata bucura de un diamant la gat, pe deget sau la urechi

Lasă un comentariu

