„Te iubesc” în multe cuvinte

O dimineață fericită, o după-amiază prin oraș, apoi la bucătărit – apropos, nu mă întrebați cât de rău a ieșit (deși sorioara zice că-i place.). Am redescoperit că nu-mi place pilaful… O pierdere subită de chef și spor. O mică dispută. Amici, prieteni, confidenți? Complicată idee. Zâmbete. Promisiuni. Scuze. Muzică. O aceeași obsesivă melodie….

Și o pâr. E vina ei pentru melodia asta 😀

O altă carte citită și o recenzie făcută. Pe site-ul de cărți – da, am decis să împart lucrurile 😀 În curând o să fac un blog de texte, altul pentru jurnal, altul pentru promovare… Nu, e prea mult. Abia mă descurc cu două 🙂

Așa, romanul de dragoste recenziat aici.

Vă las cu lectura lui, cu posibila lectură a cărții.

V-aș pupa, dar se interpretează 😆 

6 păreri la “„Te iubesc” în multe cuvinte

  1. Citit, raspuns! 😀
    Pilaful nu-mi mai place nici mie, in schimb am inceput sa mananc orez cu pui chinezesc. E un adevarat deliciu, ca de altfel toata mancarea chinezeasca in ansamblu.
    Si site-ul de fata ce intrebuinatare va avea? Ramane jurnal?

  2. Şi mie-mi displace pilaful :D.
    Apoi, şi pe mine mă obsedează piesa aia. 😀 Sunt contagioasă!
    Apoi, cartea aia pare lectură uşoară, de bus. :D!
    Poate o voi lua cândva, pe tren, căci mi-a plăcut recenzia ta!

Lasă un comentariu

