Cât suspans!

Vorba Ancăi, prea mult scriu 😆

Am scris aici: http://suspans.ro/literatura/proza/foileton-urmarire-virtuala-6 

— E periculos să urmărești un om înarmat, spune, destul de încet pentru grăbiții care vor să ajungă acasă, dar destul de tare pentru mine.

— E periculos să fii urmărit de un om înarmat, răspund. Se întoarce zâmbind.

— Ce vrei?

— Să asculți o explicație reală.

— Ești prea frumoasă ca să spui adevăruri.

Încep să merg și trec pe lângă el, spre ieșire. Mă urmează îndeaproape.

— Puștoaica aia chiar nu știe nimic.

— Ești sigură? șoptește și mă prinde de cot, trăgându-mă lângă el. În ochii lui sclipește ceva – durere. Mă las în jos și îmi dă drumul. Mă așez pe trepte.

— Da. Și ți-o pot dovedi.

— Vasilescu? bombăne și se așează lângă mine.

Mulțumesc, Mircea Pricăjan!

Apoi, m-am muncit pe aici: www.club-fantasy.ro  O să apară un interviu în curând.

Mă gândesc să o conving pe Lala că, dacă eu și Oana nu ne băteam capul, ea nu exista. Dar, nu, mai bine citiți ultima ei pățanie:

http://suspans.ro/literatura/proza/din-umbra 

Și atât. Sunt la corectarea textului în engleză. Mai am puțin și termin. 😀 

 

Și o melodie… optimistă 😆

Smile!

2 păreri la “Cât suspans!

Lasă un comentariu

