Toamna în parc

„Toamna în parc”… sau în suflet.

Azi mă simt, din nou, lipsită de… viață. Și nu începeți să-mi spuneți că uite, cartea, lansările, târgurile, că nu ține. Sunt persoane cunoscute virtual care-mi sunt dragi și pe care aș vrea să le „știu” mai bine. Normal că nu se poate. Nu voi reuși eu, doar un nume în lista de facebook, să intru în viața acelor oameni. Abia am reușit, după un an în care o admiram în tăcere, să ajung să vorbesc cu o fată din școala mea 🙂 Ciudat, nu? Sau nu… Așa că stau și admir din exterior, dau „like” și mă gândesc serios ce caut eu pe net, sau de ce m-am apucat de scris.

Să fie doar fragmentul acela pe care trebuie să-l traduc și nu mai reușesc vinovat de starea mea?

Sau reclama asta?

Sau faptul că… Nici nu știu. Ascult Katie Melua și mă întristez. Îl aștept pe Teo cu Traficul de hituri, poate mă înveselește puțin. Poate 🙂

Mă întorc la scris. De data asta, scris pe română, la o continuare de roman 😀 Idei sunt multe, să vedem ce rămâne în final.

Să aveți o zi frumoasă, a săptămână nu prea agitată, o lună plină de evenimente plăcute!

El major și ea… minoră 

Știu deja pe cineva care nu se împacă prea bine cu Nicu Alifantis 😀

12 păreri la “Toamna în parc

  1. Neata, Ada. 🙂 Sa nu aiba legatura cu vremea de afara, tocmai povestea Paul ca la el in zona e frig si ploaie, deci vreme de toamna. Ma cam indoiesc insa sa fie asa urat si la tine…
    O prietenie se construieste in ani si se poate rupe intr-o singura clipa. Foarte fragile relatiile dintre oameni.
    Ce cauti pe net? Ce cautam cu totii…
    O saptamana minunata iti doresc, cu vara in suflet! >:D<

    • M-ai lămurit. Scurt și la obiect 😆 Nu, nu e chiar așa frig, dar nu mă așteptam să am nevoie de pantaloni lungi în casă la începutul lui august..
      Așa să fie, cu vara în suflet mereu!

  2. O saptamana frumoasa si tie :)..Cine stie ce cauta pe net??..Desi stam toti..:D..Eu stiu ca blog-ul de exemplu ma ajuta la relaxare…:D..Bafta la scris 🙂

  3. Pingback: Sete de cuvinte… « Marin Toma's Blog

Lasă un comentariu

