Despre dragoste

Alina Danciu și Lumea Mare m-au luat la întrebări acum câteva zile. Și iată ce-a ieșit – eu, vorbind despre dragostea de… viață 🙂

http://lumeamare.ro/2011/07/14/model-la-17-ani/

6 păreri la “Despre dragoste

  1. Poate ai dreptate cand spui ca dragostea din ziua de azi e unilaterala, unul da si celalalt accepta, deplang vremurile de altadata cand cei doi parteneri ofereau si primeau in mod egal. Am un exemplu chiar in familie, parintii mei, care se iubesc azi mai mult ca ieri, maine mai mult ca azi. Eu chiar ii mai sfatuiesc uneori sa-si domoleasca sentimentele intense…ca nu mai au 15 ani.. :))
    Iti doresc sa ai parte de multe calatorii frumoase de-a lungul vietii si multe dorinte implinite. 🙂

  2. Mi-a placut ca nu am generalizat parerea ta despre dragoste.Ci ti-ai insusit-o.Ai subliniat ca scrii doar din experienta ta.Pentru ca,poate,altii,din experienta lor,te-ar putea contrazice.
    Ps:Daca nu ti-a fost dor de mine,eu tot am „revenit”. hehe

Lasă un comentariu

