Sunt

  Sunt entuziasmată. Azi sunt entuziasmată. Pentru că am aflat ceva noutăți de la editură, dar nu vă spun nimic până nu e sigur.

Sunt obosită. De discuții inutile cu unele rude care continuă să mă bage la mijloc. Nimic grav, doar… nepotrivit. Chiar nu am niciun amestec.

Sunt încântată și speriată de noua tunsoare a surioarei mele. Frumusețe de păr lung și ondulat, devenit un tuns scurt. 😦 Dar e alegerea ei. Și-i stă bine 😉

Sunt distrată de planurile „mărețe” pe care le fac și pe care nu le duc la capăt. Hihi!

Sunt… Dar ce bine că sunt!

Dar ce bine că e EL, pentru că provocarea dată de EL prinde contur. Vă arăt doar puțin-puțin:

În mod curios, nu mi-a luat mult timp să mă decid. Nici EA nu a prea stat pe gânduri; am impresia că am convins-o foarte uşor, prea uşor, poate. I-am prezentat oferta, un lot de pământ de pe o mică insulă nelocuită din Caraibe, aproape de Dominica. Peisajul a lăsat-o fără cuvinte, am fost uimit să îi văd din nou ochii strălucind de bucurie, reflectându-se vorace în luciul monitorului ce ne releva amândurora frumuseţile zonei. Cred că am constatat, teribil de amuzat, că ochii ei deveniseră mai verzi decât vegetaţia de pe insulă. 

 

Hm, și ce bine sună totul! „Ce bine-mi pare că facem ceva împreună!” spune EL și sunt de acord. E foooarte bine că facem ceva frumos împreună, o plimbare pe care o veți simți cu toții. 😉

Până la începutul poveștii, însă, vă las cu o melodie „furată” de la o amică facebook zilele trecute:

 

O săptămână ușoară să aveți!

7 păreri la “Sunt

  1. Normal ca esti fericita cu un astfel de EL care te duce pe insule exotice!!! 😀 😛
    E visul oricarei fete… In plus are si talent literar, felicitari amandurora! 🙂
    Te inteleg perfect, cand vine vorba de discutii cu rude nu stau, fug cat ma tin picioarele. In rest sunt cam obosita, nu reusesc sa ma refac deloc… 😦
    O saptamana de vis si tie. >:D< Daca pleci in Caraibe, fa si poze pentru blog. :))

  2. Pingback: summer time 2 « : A

Lasă un comentariu

