Man down

So, am fost la Târg. Mare nebunie mare 😆 Am avut nouă vizitatori, asta sâmbătă. Vineri, somn ușor, vise plăcute.

Ca să nu vorbesc despre experiența care, vorba lui Bogdan Hrib, ne convinge să ne lăsăm, fraților, de scris, mă uimesc de vreme 🙂 Am avut noroc de caniculă și furtună, în două zile plictisite, amețite, cu program indecis 😀

Pe drumul de întoarcere am citit primele opt capitole ale romanului „Rugăciunile rămân aceleași” și mă voi ruga (cu același te rooog ) de Oana să-mi dea cartea, să o termin – căci în mașina ei, cu Adi ca șofer (responsabil 😉 ), am citit. E un roman care m-a surprins, fiind scris integral din dialog. Mie îmi sună bine 😀

Între timp, am de scris un rezumat de viitor roman 😉 Secret!

Să aveți o săptămână ușoară! 

 

10 păreri la “Man down

Lasă un comentariu

