Vizită

Continuare de aici: Presentiment

După ce îmi arată toate străduțele, toate ascunzătorile, toate locurile unde se află persoane ce m-ar putea ajuta – măcar temporar -, ne așezăm iar pe nisip.

– Pot să știu ceva?

– Depinde.

– După ce Enya va fi dispărut, mai rămâi?

Mă privește și zâmbește.

– Nu spui „dacă Enya”, ci „când”. Ești sigură că o eliminăm?

– Noi? Eu încerc doar să nu-ți stau în cale, să nu îți fac mai mult rău.

– Tu, rău?

Oftez. Nu ajungem nicăieri așa. El va continua să-mi spună că nu îl pot încurca, dar un om implicat emoțional e mai slab în luptă. Asta o știu de mult.

– Bine, poate…, începe, dar nu mai poate termina. Intervine ceva. Urmăresc privirea lui, pierdută undeva în spatele meu. Mă prinde de brațe și mă ajută să mă ridic.

– Nu o privi în ochi, îmi șoptește, apoi îmi sărută ușor fruntea.

Încep să tremur, dar îmi strânge mâna și îmi revin. Încerc să mă calmez, căci nu-l pot ajuta dacă își concentrează atenția pe sentimentele mele. Inspir adânc.

– Bună, Aaron, începe femeia, cu o voce prea calmă ca să fie reală. Vreau să văd cum arată, dar nu-mi ridic privirea.

– Enya, cu ce ocazie?

– Ai rămas dator cu niște vrăjitori.

– Nu, deloc.

Vocile lor sunt sigure, fără tremurat, fără emoții. Oare așa de inumani sunt? Și eu nu văzusem asta până acum?

– Cine e noua ta amică?

Tresar. Eu. Nu, nu, nu…

– Nu e importantă. E doar… o trecătoare.

O trecătoareeee? Fir-ar, eu nu-s… Oh, da… O trecătoare. Încă vrea să mă salveze.

– Desigur. Străino, ia vino încoace!

Nu mă mișc. Dacă mă forțează să o privesc? Dacă… Îi aud pașii pe nisip și o simt, înconjurată de un aer rece și cu miros de carte veche. Îi văd mâna când îmi prinde bărbia și închid ochii.

– Oh, de ce te ascunzi, frumoaso? șoptește, scârbos de prietenos.

– Las-o, Enya. N-are niciun sens să te iei de ea.

Oh, te rog, lasă-mă… Sunt inutilă. Nu trebuia să mă îndrăgostesc de el… Nu trebuia.

– Enya, nu te va ajuta cu nimic. Nu-i vrăjitor. Nici măcar nu o cunosc.

– Minți! spuse și mă împinse în nisip. Dintr-un instinct prostesc, îmi ridic privirea…

 

10 păreri la “Vizită

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.