Breathe

Nu am mai vorbit de multă vreme 🙂 De fapt, nu v-am mai vorbit.
Pentru moment, viața mea de toate zilele 😀 se desfășoară între niște ore inutile petrecute la școală, lipsa chefului de scris de acasă, romanul de dragoste și toate gândurile care mă iau pe nepregătite. Aștept să aflu dacă voi participa sau nu la târgul Mystery & Thriller, aștept vacanța.

Mă gândesc. La cum nu mă apucă melancolia, la cum nu stau să mă gândesc la vara lungă pe care o voi avea în față. M-am învățat să nu duc dorul oamenilor. Nu să-i uit, ci să nu sufăr pentru absența lor. Nu cred că am suferit vreodată prea tare. Uneori au fost doar jocurile mele scenice, dorința de a fi compătimită. Iar faptul că – deși mă gândesc constant la anumite persoane pe care nu le am suficient de aproape – nu simt nicio durere apăsătoare mă neliniștește. Îmi privesc colegele, deprimate că se termină școala, că nu ne mai vedem zilnic, așa, cu câte dispute aveam și cât de des ne supăram unele pe altele, ca să ne împăcăm a doua oră. Eu nu mă simt așa. Adică da, le voi simți lipsa, da, mă voi plictisi vara asta, ca în orice altă vară, dar nu voi plânge de dorul lor, nu voi fi deprimată. E un lucru așa rău? Par insensibilă?… Oare?

Sunt prea multe negații în doar câteva rânduri. Ideea e următoarea: azi mă întreb dacă din plângăcioasa supărăcioasă din școala generală am devenit o insensibilă profitoare. Dacă mâine aș putea face ceva nebunesc doar pentru că m-am plictisit… 

Am vorbit prea mult!

Pe voi ce gânduri vă mai vizitează în aceste zile de soare/ploaie/nori/cine-mai-știe ce 😀 ?

Vă mai anunț că duminică, de la ora 20, HBO România difuzează Twilight- Eclipse (pentru pasionații genului).

Să aveți o săptămână superbă!

UPDATE: e ciudat cum vocea din telefon îți spune sigur ce stare are o persoană sau cât de bine se simte în acel moment. E plăcut să nu ți se răspundă șoptit, aproape silit…

16 păreri la “Breathe

  1. Ma regasesc tare mult in gandurile tale, asta cand sunt capabila sa desfasor o oarecare activitate cerebrala :P, pentru ca in ultimul timp sunt atat de obosita inca nu mai sunt in stare de nimic. Stii, genul ala de epuizare…pur si simplu zac. Hehe, tocmai mi-a venit o idee de articol!
    Seara buna, Ada. Si o vacanta de neuitat! >:D<

  2. Pingback: Epuizare | Wish of Love. Summer Love

  3. Mulțuuu’
    O ăptămână faină și ție! Apăi la ce mă gândesc io? La concediul din iulie de-mi aprobă! 😀 Te-am adăugat cu plăcere chiar acum în blogroll. 🙂

  4. deprimata? plicitisita vara? Ada…u r young! have fun acum cat ai o vara intreaga la dispozitie, ca dupa aia cand te vei angaja, o sa ai doar weekendurile si 2 saptamani de concediu pe an doar pentru tine. so, găseşte-ţi ocupaţie, nu că ai avea nevoie. cu scrisul and stuff. live your life, don t write it! muah!

  5. Planul meu de vacanta e…sa invat.Si sa scriu,in limita in care voi putea.Sper sa am inspiratie.Adica,nici nu conteaza.Eu scriu pentru mine.
    Cineva,cu suflet iubit,imi spunea ca sunt egoista daca nu-mi impartasesc gandurile si ideile cu altii,mai ales daca sunt frumoase.

    Nu cred ca esti insensibila.Nici eu nu duc dorul scolii cat timp sunt in vacanta.E plictiseala si pentru mine asta e un prilej de gandire in exces,care poate deveni un mod destul de periculos pentru a-mi umple timpul.
    Dupa 9 luni de aceleasi chipuri,situatii,intamplari mai mult sau mai putin placute,da…vacanta e ca un respiro.La inceput pare lunga,dar cu cat se apropie de sfarsit parca…as mai vrea.Pare ca nu are niciun scop.Dar…asta e si scopul…a zburda libera.
    Uneori mai avem nevoie si de pauze.Ca dupa fiecare 50 de minute de chimie/matematica/etc.

Lasă un comentariu

