Iunie cu inspirație

 În urma unui sondaj online, am găsit subiect de roman. De dragoste… Cum sună? 🙂 E o schimbare cu care încerc să mă obișnuiesc. Să trec de la urmăriri și conspirații la priviri ascunse și inimi bătând cu putere e o mică mare diferență. Nu știu sigur dacă va rămâne ideea așa cum o am acum, dacă voi schimba, dacă se va schimba genul… Important e că am început și că nu voi renunța până nu termin povestea, deși povestea din care e inspirată nu s-a terminat. Încă.

Între timp, Sărutul morții e la reducere pe site: http://tritonic.ro/isbn-Sarutul_mortii-978-606-8139-37-1.htm 

Și un alt concurs Tritonic, ce are ca premiu un exemplar din Războiul reginelor, vol.1: http://www.tritonic.ro/page.php?page=concurs

 

Școala e pe final, orele se fac – sau nu, chef nu e, nici de o parte nici de alta a catedrei. Eu sunt pe oriunde, numai cu gândul la cursuri nu.

Vă doresc o săptămână plăcută!

14 păreri la “Iunie cu inspirație

  1. Ce fel de final crezi ca va avea povestea ta?
    Azi sotul ei a aflat despre povestea lor … si nu intelege ceea ce traieste pentru ca el chiar este un sot „de manual”.

  2. Mult succes şi cât mai multă inspiraţie îţi doresc! 😀
    Apropo, dacă nu sunt prea curioasă, din ce poveste te-ai inspirat? 😀

  3. Inspiratie bogata iti doresc! Sa iasa ceva uimitor.

    Eu sunt…indragostita de povestile de iubire.Recunosc ca ma emotionez si tresar la happy-end-uri.Dar stiu ca sunt doar pe foaie.Sau rar in realitate.Imi raman finalurile de genul „happy-never-after-that”,care ma deprima,deschid o rani in sufletul meu,dar imi place urma durerii dulci pe care o lasa in mine.

Lasă un comentariu

