Drumul spre celebritate

Nu te bucura! Drumul spre celebritate este pavat cu cărți proaste!

Comentariu dat de un bărbat unei doamne care își lansează zilele acestea prima carte, dacă am înțeles eu bine.

Până la urmă, de ce nu m-aș bucura? Cum spunea și ea, e cartea mea, munca mea, acolo e o parte din mine, din ceea ce sunt. Mă bucur pentru că am dus un proiect la final, unul pentru care doar eu știu cât am trudit și cât (n-)am dormit, ca să găsesc cuvinte potrivite. Mă bucur că editura a considerat că e o carte care merită publicată, mă bucur că am ajuns pe rafturi, mă bucur că sunt citită. Bine, veți spune că eu am ajuns la editură datorită Oanei. Și e adevărat, dar nu ajungeam acolo dacă nu era ceva de scriitura mea. Of, iar mă laud, iar îmi aud bârfe… Să nu credeți că eu m-am obișnuit cu asta. S-au deschis atâtea „uși” odată cu lansarea asta și sunt mai convinsă ca oricând că nu trebuie să mă opresc din scris, atâta vreme cât… cât pot, simt și îmi place. De ce să nu te bucuri? Doar pentru că e posibil ca într-o zi să cazi și să te lovești? Hm, mergeam și eu pe deviza asta. Dar ceva s-a schimbat între timp. Acum mă bucur de fiecare clipă. Și nu pot spune că nu e bine. E mai bine decât să trăiesc cu teama că, undeva, cândva, se va întâmpla ceva mai puțin plăcut.

Nu știu de unde am scos astea. Săptămâna asta sunt plictisită, obosită, distrasă, îndrăgostită… Cum vreți voi să ziceți, ideea e că nu am chef de școală și de nimic din ceea ce se leagă de ea.

La mulți ani, colegu‘!!

Noapte bună!

6 păreri la “Drumul spre celebritate

  1. Cred ca esti obosita. E normal sa te bucuri, e cu adevarat meritul tau. Din mai multe puncte de vedere pe care le-am mai scris la mine pe blog si nu vreau sa le reiau. Sigur ca ti s-au deschis niste usi dar de tine depinde sa intri pe ele si sa vezi ce e pentru tine dincolo de ele. Asa ca bucura-te, odihneste-te si scrie. Restul, ca o fi cu bucurie mai multa sau mai putina, nu este treaba ta. Treaba ta e sa le accepti pe toate asa cum vin, ca la moara si sa multumesti pentru toate ca sunt spre binele tau, si-alea albe si-alea negre 🙂

  2. Stii Ada, intotdeauna se intampla ceva mai putin placut…exact atunci cand ti-e lumea mai draga, de aceea trebuie sa fii pregatita pentru orice, sa te astepti la orice…dar niciodata nu trebuie sa traiesti cu teama.
    Din invalmaseala de sentimente ce te apasa, ma bucur de unul singur. Este vital sa fii indragostita, e cel mai bun lucru care ti se poate intalmpla. 🙂 Hug.

Lasă un comentariu

