În miez de noapte

Continuare de la: Apus

Deci, Enya. Habar n-am cine e sau ce se va întâmpla. În povești, ea moare, adică el o omoară. Dar dacă nu a reușit până acum, cred că nu o va putea face nici de data asta.

– Nu, eu pot, dar nu am fost provocat, spune, făcându-mă să deschid ochii.

E miezul nopții și nu pot dormi. Am crezut că el a adormit deja, așa că nu îmi făceam griji că mi-ar putea citi gândurile, din nou.

– Sigur poți? E mult mai mare ca tine și probabil are și mai multă experiență.

Îl aud când se mișcă în pat, lângă mine. Aprinde lampa de pe noptieră și se ridică într-un cot, privindu-mă oarecum uimit.

– Nu gândești cam mult pentru ora asta?

– O, mersi. Eu îmi bat capul încercând să înțeleg în ce m-am băgat, iubindu-te, și tu…

Râde ușor și abia acum realizez că am spus mai mult decât trebuia. Of, fir-ar…

– Îți citesc gândurile și când dormi, deci nu te mai rușina. Deși aș vrea din toată inima să nu mă placi nici măcar puțin.

– Atât de rece ești?

Oftează. Îmi trece prin cap faptul că ar vrea să fie dur, dar nu-i iese. Pentru că, dacă nu-i păsa de mine, nu ar fi făcut atâta efort. Iar dacă îi pasă de mine… Oh, mă amăgesc. Poate chiar nu mă place și se simte doar vinovat.

– Andreea, te rog să nu te mai gândești la asta.

– Măcar lasă-mă să gândesc! Oricum nu-mi vei spune în veci ce simți pentru mine!

Mă agit inutil sub pătură, apoi îmi afund capul în pernă. Nu voi reuși să adorm. Trebuie să înțeleg dacă pot face ceva sau nu. Ar trebui să… Singura soluție care ne va salva fără durere – fizică, cel puțin – e să plec de lângă el și să îl fac cumva să nu se mai gândească la mine.

– Enya asta ce puteri are? mă trezesc vorbind.

– Dacă apucă să-ți citească ochii, îți știe toate durerile și bucuriile, tot ce îți face inima să zboare și tot ce te face să plângi, răspunde după câteva clipe în care presupun că a analizat planurile mele.

Alte puteri abstracte. Adică, una e să colorezi un pahar și să ridici un scaun, alta e să citești minți, să influențezi sentimente și să le simți. Simt nevoia să oftez și chiar o fac. Vreau să știu de ce am venit cu el, de ce îl cred, de ce simt că mă sufoc, gândindu-mă că va trebui să îl părăsesc, și nu în relații bune.

Mă ridic din pat, rugându-l în minte să iasă din capul meu. Se ridică și el, stând pe marginea saltelei. Nu știu exact ce vreau să fac, dar nu mai pot sta. Să cobor să-mi fac o cafea, sau să ies, pentru o plimbare. Nu pot accepta că noi stăm, aparent liniștiți, iar undeva spre noi e Enya cu mai știu-eu-cine. Cobor la bucătărie și mă las moale pe un scaun. Doar dacă… Nu m-ar ajuta să-mi declare dragostea lui. Mă bate gândul să fug fără vreo explicație. Dar e nesăbuit și copilăresc. Mă va găsi oricum, iar el se va gândi la mine, deci ea va ști… La naiba.

Nu-mi dau seama că e lângă mine decât când îmi prinde obrajii în palme. Își apropie fața de a mea.

– Calmează-te și ascultă-mă.

Oftez – dacă ar fi așa ușor…. Mă sărută scurt pe buze. Hei, ce-i asta?

– Măcar ți-am atras atenția, chicotește, depărtându-se puțin, apoi pierzându-și zâmbetul. Tu trebuie so dormi. Eu nu am nevoie de odihnă. Voi avea grijă să nu se apropie Enya. Dar te rog, te implor, odihnește-te.

Uh, bine… Mă ridic ușor și urc înapoi în cameră. Sting lampa și mă ascund sub pătură. Până nu-mi spune „te iubesc”, poate să-mi dea câte săruturi vrea…

10 păreri la “În miez de noapte

  1. Pingback: Foi pictate-n suflet « Marin Toma's Blog

  2. Pingback: Bancul zilei! :) « Otilia Pavel

  3. Pingback: Presentiment | Andra Pavel

    • Uneori, ai impresia că doar tu simți, că celălalt doar te susține, nu împărtășește ceea ce tu crezi cu toată ființa ta. Iar ea nu vrea doar două cuvinte de complezență, vrea ca el să le spună dacă le simte.

      • Sunt de parere ca fara sentimente cuvintele nu au valoare,sunt goale.Sunt spuse degeaba.Ma bucur ca creezi personaje care spun cuvinte a minuni,cum imi place mie sa le spun.Cuvinte cu insemnatate.
        Si daca nu i le spune? Daca nu simte el ca o iubeste? Ca a te indragosti si a iubi sunt doua lucruri total diferite.

        Ps:Sa nu mi-o iei in nume de rau.Dar eu am multe intrebari.Si-mi place sa te provoc.Gandesti bine si de aceea.

Lasă un comentariu

