Săptămânile astea sunt obositoare. Am de făcut eseuri și prezentări pentru diferite materii, pentru nota de final de semestru. Eu nu am chef de ele, ci de citit, scris, plimbări, așa că vă imaginați câtă muncă mi se pare…

Ieri, mulțumită unui profesor, am ajuns la un proiect, la liceul meu. Inițial, am crezut că e o pierdere de vreme, dar s-a dovedit a fi o zi super-interesantă. Am ajuns să cunosc 4 bulgari, două fete și doi băieți, și am făcut pe translatorul. Una dintre fete știa ceva engleză, așa că a fost bine. Magazin, graniță, maică-mea, țigară – astea le-au spus ele pe limba lor și eu le-am înțeles. Am avut o mică mică problemă la magazin, dar ne-am potrivit în final 😀 A rămas să le trimit eu un mail fetelor, să păstrăm legătura.

Că mi-am amintit, mai am de trimis o scrisoare, în țară de data aceasta. Hm, trebuie să-m vină inspirația. Între timp, am de învățat la latină pentru ultima notă și de făcut un proiect la ed. antreprenorială. Of, of… Cam multe pentru un final călduros de an școlar…

Îmi zboară gândul aiurea. La prietenii stricate din cauza unor prostii, nervi făcuți pentru reacții impulsive, așa-ziși amici.

 Să aveți o săptămână plăcută! Vă trimit pupici de la Argeș! Pe cuvânt că da 🙂


19 păreri la “

  1. ooff!
    ce mare adevar ai spus… mi s-a luat de atata munca pe ultima suta de metrii… pana acum puteau sa ne puna note, dar ei nu!! 😡
    as vrea sa am mai mult timp liber, dar totodata, nu astept vacanta pt ca… 😦 n-o astept, am motive sa nu (pe cuvant!)

  2. Doar nu crezi ca prieteniile se strica pentru prostii.
    Pot reactiile stupid impulsive sa genereze altceva decat nervi?
    Si amicii sunt pe scara sub prieteni, nu? Sub prietenii aia cu care se strica prieteniile pentru prostii, deci daca se retrogradeaza prietenii devin amici. Pfiu….

    • Iulia, of, of…
      Prieteniile adevărate nu. Dar așa-zisele prietenii, pe care le-am considerat prietenii, da, se strică ,pentru că nu erau prietenii 😀
      Pentru unii, da, pot si altceva decât nervi.
      Pfiu, la ultima nu știu ce să zic. M-ai pierdut 😀

      • Deci au si certurile rostul lor pana la urma, nu? Cu ocazia asta vezi si tu cine iti este prieten adevarat si cine nu, cine ramane langa tine la bine si la greu si cine da bir cu fugitii la prima rafala de vant…
        Sunt atatia trecatori prin vietile noastre, unii lasa urme, altii nu, dar din toate intamplarile avem invataminte importante de tras.

      • Pai inseamna ca, daca se strica usor si daca acceptam teoria scarii, sunt doar amici, so don’t bother. Sau chiar mai jos de ei.
        Pfiu, acum sunt curioasa, ce mai genereaza impulsivitatile? Io am ramas la nervi.
        Concluzia mea e de acord cu tine ca „of, of”.

  3. Scriu tarziu…
    Am fost lenesa eu pe ultima suta de metri.Aveam sansa sa-mi ridic media…si am zis pas.Mi-a parut rau intr-un fel,desi stiam ca nu prea am mari sanse de un 10 la economie,mai ales daca imi dadea probleme.Teoria ca teoria,aici ma stiu,dar practica ma omoara.De acel 10 ma economie depindea locul meu pe podiumul scolii.Puteam fi prima,dar m-am multumit fiind a doua.Sunt o persoana ambitoasa,da….Dar cred ca toate lucrurile se (ne)intampla la timpul lor.Cunoscand si profesorul,am zis ca e bine si asa.Decat sa ma stresez gratuit pe caldurile alea ce au fost.Am stat relaxata.
    La mine e de preferat ca pana in mai sa am note destule si mediile rezolvate.Mai-ul e plin de teze si apoi de lipsa de chef.Tot ce vreau dupa teze e sa ma uit la filme.Multe! Ceea ce am si facut anul acesta.
    Sper ca pana la urma te-ai adunat si ai rezolvat cu toate proiectele.
    Ps:Sunt curioasa si eu de un schimb de experiente cu elevi din strainatate,dar nu am avut curajul sa ma bag in proiectele de la noi de la scoala.Trebuie sa fii mare bagator de seama si pupincurist pentru asta,la noi.Si eu prefer sa-mi pastrez identitatea si autenticitatea,desi astea mi-au adus mai multe conflicte decat beneficii.Ramane satisfactia sufleteasca in schimb.Ca nu m-am tradat pe mine insami,pentru nimic.

    • Așa este, dar am fost invitată. Nu m-am ținut după nimeni, nu am cerut favoruri. Am avut norocul să dau de fetele din Bulgaria 🙂
      Da, am rezolvat totul, e un alt an pe care l-am trecut bine 🙂

Lasă un comentariu

