Luni

   Lansarea de la Curtea de Argeș a fost mai calmă – pentru că nu am avut așa emoții. Mulțumim domnului Mitrofan, pentru organizare și implicare!

Pozele le așteptăm. Oana spunea că nu a dansat… Păi a zis ea cuiva că vrea să danseze? 😆 Imediat găseam muzica 😀 Anastassia vrea să afle ce cred colegii. Eu nu știu sigur dacă vreau, așa că ai mei colegi care s-au ocupat atât de intens de părerile lor la o postare anterioară (nu-s ironică, decât atât cât e nevoie) ar putea să treacă pe la Oana să o anunțe. Să nu mă înjure colega de copertă…

Între timp, Mircea publica a treia parte a Urmăririi virtuale.

http://suspans.ro/literatura/proza/foileton-urmarire-virtuala-3

— Nu înţeleg. Dacă tu dispari, eu ce fac? mă trezesc vorbind, după ce comandase.

— Cum Dumnezeu să dispar? întreabă încet, confuz.

— Nu. Dacă funcţiile lor se pierd printr-o aşa zisă lovitură de stat, eu sunt nimic, nu am nicio specializare, nicio experienţă, nimic.

— Dar un CV se face uşor.

— Dar nu vreau. Adică, la naiba, aşa va fi. Dar eu, cu forţele mele, nu voi fi bună de nimic. E ciudat, împotriva firii, să îmi fac mustrări de conştiinţă pentru ceva ce, în fond, acceptasem deja.

Și Iolanda apare din nou „pe sticlă”, cu un fragment… atât de credibil.

http://suspans.ro/literatura/proza/crima-din-roman

— Ai revenit!

Bucuria din glasul lui aproape că m-a înmuiat, dar, oricum, eram un fel de cârpă de cinci luni încheiate.

— Vreau să aflu.

Ştia la ce mă refer, întotdeauna putea să mă priceapă chiar dacă spuneam doar câteva cuvinte.

— S-a prescris…

— Ştiu.

— Vrei să redeschidem cazul?

— Ar fi… m-ar linişti.

— Dar… ştii bine că probele nu vor fi la fel de concludente ca atunci, nu vor fi la fel de proaspete.

— Le pot lua urma.

Cam atât. Următoarea oprire e Bookfest. Când aflu detaliile vă anunț 🙂 O săptămână plăcută!

8 păreri la “Luni

  1. Abia astept si eu sa vad pozele si eventualele clipuri. Discutiile de data trecuta au fost tare spumoase. 😀
    O saptamana frumoasa si tie, Ada. >:D<

Lasă un comentariu

