Semnături

M-a torturat două zile. Mi-a trimis mesaje peste mesaje, puncte enervate de suspensie, emoticoane yahoo să mă grăbesc 😆 Da, exagerez, normal 😛

A ieșit un interviu cum nu voi mai avea altul. Întrebări bine gândite și răspunsuri muuult lucrate 😆 A, da, interviul e la un click distanță. Poate mai descoperiți ceva despre mine 🙂

Dragoș e vinovat 😉
Acum mă duc să mă culturalizez 😆 Clubul Iubitorilor de Cultură, îmi fac reclamă pentru lansarea de luni, ora 14.30, Centrul de Cultură și Arte, Curtea de Argeș. Ce lansăm? Sărutul morții, evident 😛

16 păreri la “Semnături

  1. O sa fie bine. La Pitesti te-ai descurcat bine, desi credeam ca nu o sa poti scoate o vorba. M-am inselat si ma bucur de asta. Iti voi tine pumnii.

  2. Pingback: Iepuri și nuci! « Marin Toma's Blog

  3. Andra,ai fost atât de sinceră şi degajată,încât mi-a făcut o deosebită plăcere să citesc interviul.Recunosc că mi-ai smuls şi numeroase zâmbete,dar e de bine.E uimitor câte se pot transmite prin cuvinte.Eu sunt una care cred în puterea cuvintelor…fie ele scrise sau spuse.
    Şi eu îi doresc scriitoarei Andra Pavel să ajungă sus,sus de tot,dar să rămâne modestă şi smerită aşa cum este acum.
    Multă baftă pe mai departe!

Lasă un comentariu

