Librăria Mea

Librăria Mea a fost astăzi gazda unei lansări cu prea mulți scriitori. Oana Stoica-Mujea, Lucia Verona, Monica Ramirez, Bogdan Hrib și George Arion m-au susținut la lansarea Sărutului Morții. Vă arăt astăzi ce-am cules din mers, din multele fișiere atașate pe Facebook, apoi dispar până duminică seară sau luni – excursie la Sibiu și Alba Iulia.

Eu și emoțiile mele.

Oana sau „Cum am ajuns co-autor”

Celelalte filmulețe de la lansare și ce se va mai adăuga între timp le găsiți la pagina aceasta de youtube: http://www.youtube.com/user/PitiTomi 

Sunt multe articole deja apărute și pe care nu voi fi în stare să le atașez. Mulțumesc însă tuturor celor care au scris, citit, venit, semnat, fotografiat 🙂

Fotograful meu oficial. Pozele ajung în curând. Mulțumesc, Ducu!

Mi se pare cea mai tare poză dintre toate cele pe care le-am văzut până acum 😀

De îndată ce reușesc să am un moment de calm, mă organizez și vă mai atașez diferite… impresii 🙂 

A, da 😆 Era să uit. M-am simțit superb 🙂 Deși multe emoții, până la urmă a fost bine. Zice-s-ar că n-am spus prostii 😆 Următoarea lansare e în oraș, apoi.. mai vedem 🙂

34 de păreri la “Librăria Mea

  1. Pingback: La Pitești « Cu arma la vedere!

  2. Ada, felicitari pentru lansare. De emotii, e absolut normal la inceput, eu iti pot spune din concursurile cu dansul. Ce pot sa zic mai mult… la cat mai multe carti sa scoti si sa devii o scriitoare cunoscuta si apreciata, mai ales apreciata, ca de nu degeaba esti cunoscuta :lol:. Ei, felicitari inca o data si te astept intr-o lansare mai prin apropiere de judet, chiar si la Brasov daca reusesti, eu voi incerca sa ajung ;).

  3. Iti spun eu: ai vorbit exact ca la scoala cand esti scoasa la lectie! Trebuie sa te obisnuiesti sa-ti stapanesti emotiile si sa vorbesti liber.
    Apropo, aveam si eu o intrebare, dar n-am mai pus-o : injuraturile din carte cine le-a scris? Tu sau Oana?

  4. Wou, sunt foarte mandra de tine, te felicit pentru tot. Te-ai descurcat excelent avand in vedere faptul ca esti la primul astfel de eveniment din viata ta… Esti incredibila! 🙂
    E un inceput frumos, cu dreptul, sper, dintr-un lung sir de succese …

  5. Felicitari Andra! emotiile sunt normale la inceput, in timp insa o sa reusesti sa le stapanesti foarte bine … iar succesul tau e garantat!

  6. 1. Felicitarrrri!
    2. cum au prea multi scriitori? sunt sigura ca cititorii au fost in al 9 lea cer:X
    3. te-a descurcat fte bine la interviu (te-am văzut liveee:)))
    4. cine mi-a furat primul autograf?:((
    5. imi place palaria Oanei b-)
    6. abia astept sa-mi achizitionez romanul 8-> se gaseste in toate librariile? sau mai durează?

  7. Pingback: Adrian Enache » Blog Archive » Sărutul morții

  8. Pingback: Vacitim se prezintă… « Marin Toma's Blog

  9. Pingback: Mai şi lansăm « Oana Stoica Mujea

Lasă un comentariu

