Unii dintre noi

    Mă simt prinsă între… un bine și alt bine. Oare de câte ori am spus asta? Voi avea o săptămână mai mult decât agitată și cred – sper – că e doar efectul acestei presiuni. Nu e vorba de stres – cel puțin, nu integral – ci e vorba de emoții, de timp scurt, de oboseală. De faptul că mi-e așa greu să accept pe oricine în preajma mea și că sunt răutăcioasă. Că sunt tentată să trag concluzii fără să gândesc în perspectivă. Hm… Oboseala…

   Nu o să vă înșir programul meu de săptămâna asta 🙂 Vă spun doar că vineri (6 mai 2011), ora 13, la Biblioteca Județeană din Pitești, va avea loc lansarea thriller-ului „Sărutul morții”.


Nu am niciun afiș dar va fi în curând și el – cred 😀

Cam atât pentru moment. Cine se oferă să dea teza la latină în locul meu primește volumul cu autograf 😆 Nu, glumeam. Și-ar da profa seama dacă lipsesc 🙂

O duminică frumoasă să aveți!


26 de păreri la “Unii dintre noi

  1. Heyyy 🙂

    Mii de felicitari! Și dacă nu sunt de ajuns mai plusez 🙂 O să fiu acolo, 99% 😀

    Să fie primul dintr-o serie lungă, lungă de tot 🙂

  2. Pingback: Preț « Marin Toma's Blog

  3. Iti tin pumnii(presupun ca ai deja emotii) si astept sa ne aduci poze de la marele eveniment. 🙂
    O saptamana frumoasa, cu multe satisfactii iti doresc. Hug. 🙂

  4. S-a schimbat schimbarea 😀 E tot vineri, tot la 13, dar la Libraria Mea – nu-i bai, te recuperez eu si te duc acolo. Cartea pe siteul Tritonic costa 36 lei, iar in librarii va fi 45, la lansare probabil ca va fi tot 36.

Lasă un comentariu

