Înapoi în… Junglă

 Hristos a înviat!

După cum bine știți – sau vă spun eu – mica vacanță care nu prea a fost vacanță s-a terminat, la fix pentru recapitularea de teză 😆

Azi am spus de vreo patru ori aceleași lucruri referitoare la eseul despre „universul bacovian” pe care l-am avut ca temă de vacanță. Știu pe cineva care va strâmba din nas când va auzi de Bacovia 😀

Ideea e că azi am fost ca picată de pe Lună și nu, nu cred că sunt picată de pe acolo… Dar mâine trebuie să mă mobilizez.

Așa că, spor la lucru, o săptămână frumoasă și calmă și… audiție plăcută!


11 păreri la “Înapoi în… Junglă

  1. Pingback: Poetul ploii « Marin Toma's Blog

Lasă un comentariu

