Suspans

Da, suspans. Suspans.ro mai exact, care a scos astăzi la lumină numărul 11.

Vă trimit spre continuarea foiletonului Urmărire virtuală:

 http://suspans.ro/literatura/proza/foileton-urmarire-virtuala-2 

— Cât de bine o cunoști pe scriitoare?

Mă privește mirată. Îi surâd complice și se lasă pe spătarul scaunului.

— Care dintre ele?

Cum vine asta? Care dintre… Păi știe mai multe? A, măcar sunt sigură că am nimerit-o pe „Anca” de care aveam nevoie.

— Pe Oana, cât de bine o știi?

— A, Oana… Se gândește, de parcă se teme de ceva. Păi, o cunosc de vreun an. Mna, mai mult cu cărțile…

— Doar atât?

Ridică din umeri. Nu cred că vrea să îmi spună.

— Dar de ce contează? Până la urmă, nu e nimic greșit, nu?

Aș vrea să îi spun că nu e greșit, ci al naibii de periculos. Că e posibil să nu scape la fel de inocentă, dacă prim-ministrul nu își ține oamenii sub control. Mă sperii când sună telefonul. Sergiu are alte informații. Sau nu. Patru oameni de-ai ministrului au dispărut azi-noapte. Cel mai probabil, să rezolve problema după regulile lor. Mă roagă să am grijă de mine. Nu după mine vin, mă gândesc cu teamă, privind spre Anca. Mai bine ar fi venit după mine. Știu să-mi păzesc spatele. Dar pe al ei va fi mai greu, mai ales dacă nu mă lasă.

— Nu e greșit, dar crede-mă că e periculos.

Lectură plăcută!

Mulțumesc, Mircea Pricăjan!

4 păreri la “Suspans

  1. Neata, dear. 🙂 M-am trezit cu gandul sa citeasc continuarea povestirii, dar ori am baut prea putina cafea, ori nu m-am odihnit azi noapte prea bine, ca am sfarsit intr-o totala stare de buimaceala. Iti cam place tie sa ne servesti mister si suspans din belsug, spune drept?! 😀 😛

Lasă un comentariu

